Diferencia entre revisiones de «Ráfals»

De Biquipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (descutir | contrebucions)
m r2.6.4) (Robot Adhibito: uk:Рафалес
Jpbot (descutir | contrebucions)
m ortografía
Linia 80: Linia 80:


== Molimentos ==
== Molimentos ==
*[[Ilesia de Nuestra Sinyora de l'Asumpción de Ráfals|Ilesia de Nuestra Sinyora de l'Asumpción]], edificio de lo [[sieglo XIV]] en estilo [[Arte gotico|gotico]] con influyencias de lo [[País Valencián]]. La ilesia ye protechita legalment dende [[2001]] con la suya declaración como ''[[Bien d'Intrés Cultural]]''.<ref>{{es}} [http://benasque.aragob.es:443/cgi-bin/BRSCGI?CMD=VERDOC&BASE=BOLE&PIECE=BOLE&DOCR=1&SEC=BUSQUEDA_AVANZADA&RNG=10&SORT=-PUBL&SEPARADOR=&&TITU=DECRETO+322/2001 Texto en lo BOA de la declaración de la ilesia de Nuestra Sinyora de l'Asumpción de Ráfals como ''Bien d'Intrés Cultural''].</ref>
*[[Ilesia de Nuestra Sinyora de l'Asumpción de Ráfals|Ilesia de Nuestra Sinyora de l'Asumpción]], edificio de lo [[sieglo XIV]] en estilo [[Arte gotico|gotico]] con influencias de lo [[País Valencián]]. La ilesia ye protechita legalment dende [[2001]] con la suya declaración como ''[[Bien d'Intrés Cultural]]''.<ref>{{es}} [http://benasque.aragob.es:443/cgi-bin/BRSCGI?CMD=VERDOC&BASE=BOLE&PIECE=BOLE&DOCR=1&SEC=BUSQUEDA_AVANZADA&RNG=10&SORT=-PUBL&SEPARADOR=&&TITU=DECRETO+322/2001 Texto en lo BOA de la declaración de la ilesia de Nuestra Sinyora de l'Asumpción de Ráfals como ''Bien d'Intrés Cultural''].</ref>


== Puestos d'intrés ==
== Puestos d'intrés ==
*''[[Lo Molí de l'Hereu]]'' antigo [[molín d'azeite]] acondicionato hue pa lo [[torismo rural]].
*''[[Lo Molí de l'Hereu]]'' antigo [[molín d'aceite]] acondicionato hue pa lo [[torismo rural]].


== Presonalidatz naixitas de Ráfals ==
== Presonalidatz naixitas de Ráfals ==

Versión d'o 10:08 24 ago 2011

Plantilla:Municipio Aragón Rafals (en catalán Ràfels, en castellán Ráfales) ye un municipio aragonés de la provincia de Teruel, en la comarca de lo Matarranya.

Mugas

Lo suyo termin municipal muga con Mont-royo, con La Cerollera, con Belmont de Sant Chusé, con Fórnols, con La Portellada y con un cantón de lo termin municipal de Val de Robres marcato con un peirón en lo Mas de Gil.

Fórnols La Portellada
La Cerollera, Belmont de Sant Chusé Val de Robres, Foz Espalda
Mont-royo Foz Espalda

Toponimia

Rafal/Rafel ye un arabismo preso por lo catalán y que significa "finca agricola". En bells textos meyevals aragoneses figura como Rafals, como en las Bulas de lo Papa Luna.

Administración

Reparto de concellers

Eleccions municipals
Partito 1979 1983 1987 1991 1995 1999 2003 2007 2011
Partido Aragonés 5
Total 5

Molimentos

Puestos d'intrés

Presonalidatz naixitas de Ráfals

Referencias