Diferencia entre revisiones de «Arcos de las Salinas»

De Biquipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
AraBot (descutir | contrebucions)
clean up, replaced: poblazión → población, distanzia → distancia, latitú → latitut, lonchitú → lonchitut
Linia 29: Linia 29:


== Toponimia ==
== Toponimia ==
Antigament se dició ''Arcos del Bosque''. En lo termin d'Arcos de las Salinas trobamos bel toponimo [[idioma aragonés|aragonés]] como ''Foya de la Carrasca'' ([[1446]], huei ''Hoya de la Carrasca'').
Antigament se dició ''Arcos del Bosque''. [[Agustín Ventura Conejero]] relaciona los toponimos terolanos con lo component ''Arco'' con antigos [[puents]] u [[gallipuent]]s romans. En lo termin d'Arcos de las Salinas trobamos bell microtoponimo [[idioma aragonés|aragonés]] como ''Foya de la Carrasca'' ([[1446]], huei ''Hoya de la Carrasca'').


==Fiestas==
==Fiestas==

Versión d'o 21:44 16 abr 2011

Plantilla:Municipio Aragón

Arcos de las Salinas ye un municipio d'a provincia de Teruel, situato en a comarca de Gúdar-Chabalambre. A suya población ye de 139 habitants (2001), en una superficie de 113 km² y una densidat de población de 1,23 hab/km².

Cheografía

Ye situato en o semontano d'a sierra de Chabalambre, chunto a lo río Arcos, afluent d'o Guadalaviar. Comprende o lugar de La Figuera.

Mugas

O suyo termin municipal muga con Torrillas, La Yesa, Alpuent, Aras de los Olmos, Santa Cruz de Moya, La Puebla de Sant Miguel, Camarena de la Sierra y La Puebla de Valverde.

Historia

O 17 de chunio de 1269 Chaime I cedió a villa d'Arcos a lo concello de Teruel convertindo-la en aldeya.

Toponimia

Antigament se dició Arcos del Bosque. Agustín Ventura Conejero relaciona los toponimos terolanos con lo component Arco con antigos puents u gallipuents romans. En lo termin d'Arcos de las Salinas trobamos bell microtoponimo aragonés como Foya de la Carrasca (1446, huei Hoya de la Carrasca).

Fiestas

Bibliografía

  • Enric Guinot ELS LÍMITS DEL REGNE , EL PROCÉS DE FORMACIÓ TERRITORIAL DEL PAÍS VALENCIÀ MEDIEVAL (1238-1500). Edicions Alfons El Magnànim. 1995