Diferencia entre revisiones de «Alfonso de Silva Fernández de Híjar y Fernández de Córdoba Campbell»

De Biquipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
CORREU (descutir | contrebucions)
Sin resumen de edición
CORREU (descutir | contrebucions)
Sin resumen de edición
Linia 19: Linia 19:
[[Categoría:1877 (naixencias)]]
[[Categoría:1877 (naixencias)]]
[[Categoría:1956 (muertes)]]
[[Categoría:1956 (muertes)]]
[[Categoría:Naixitos de Pau]]

Versión d'o 17:57 19 mar 2011

Iste articlo se ye editando como parte d'una actividat escolar que encara no ye rematada.

Por favor, antes de fer qualsiquier corrección u reescritura de l'articlo, contacte con os editors en a suya pachina d'usuario u a pachina de descusión de l'articlo ta poder coordinar a suya redacción. Ista plantilla se retirará malas que remate l'actividat.

Alfonso de Silva Fernández de Híjar y Fernández de Córdoba Campbell ye naixito lo 4 d'agosto de 1887 de Pau y morió lo 8 de mayo de 1956 en Madrit, fillo de Alfonso de Silva Fernández de Híjar y Campbell (XV Duque d'Íxar) y de María Dulce Nombre Fernández de Cordoba y Pérez de Barradas. En l'anyo 1930 esdevinió lo XVI duque d'Íxar.

Se casó con María Rosario Gurtubay y González de Castejón, con qui tenió a Maria Rosario de Silva y Gurtubay, que se casó con Jacobo Stuard Fitz-James y Falcó Osorio, lo XVII duque d'Alba, con lo que la succesión de lo títol de duque d'Íxar pasó en l'anyo 1956 a la suya nieta la celebre duquesa d'Alba, María Rosario Cayetana Fitz-James Stuart y Silva Fernández de Híjar.

Acondicionó lo palacio de la Casa d'Aranda en Epila.


Duque d'Íxar
1930-1956


Bibliografía

  • Demelsa Ortiz Cruz. EL SEÑORÍO, LUEGO DUCADO DE HÍJAR. Cuadernos del Ducado de Híjar 1: El Legado cultural. 2008. Archivo Ducal de Híjar