Diferencia entre revisiones de «Reino visigodo de Tolosa»

Ir a la navegación Ir a la búsqueda
sin resumen de edición
Eurico murió lo setiembre de [[484]] y lo sucedió lo suyo fillo [[Alarico II]].
 
En l'anyo [[486]] los francos de [[Clodoveu I]] ocuporon los dominios de Siagrio en la parte norte de la Galia. [[Siagrio]] se refuchió en Tolosa, pero Alarico II lo entregó a los francos y lo executoron. Los visigodos y [[francos]] esdevinioron vicins. Lo dominio visigodo d'Hispania en las provincias Cartachinesa y Lusitanica se consolidó en tiempos d'Alarico, no ye seguro o grau de dominio en la Betica. Talment por prebar de consolidar lo dominio en Hispania Alarico consideraría imprudent esfender a Siagrio y luitar contra los francos.
 
Pa esfender las zonas conquiestas en l'occident de la Tarraconense y la Cartachinesa a man de los [[suevos]], se transladoron colonos visigodos dende Galia, y se creyoron muitos asentamientos en la rechión que han dixato senyal arqueolochica en forma de [[necropolis]]. Lo [[Cronicón Cesaraugustán]] situa una gran emigración de godos en la zaguera decada de lo sieglo, y lo feito ye confirmato por las excavacions realizatas en tota una gran aria entre [[Pamplona]], o [[naixedero d'o Tacho|naixedero de lo Tacho]], [[Carpio de Tajo]] y la [[Tierra de Campos]].
 
Precisament la comarca de la [[tierra de Campos]], a l'ueste de lo [[río Pisuerga]], recibe lo suyo nombre de lo nombre que levó antigament: ''Campi Gothorum'' ("Campo de los Godos"). La practica totalidat de la emigración s'establió a l'atra marguin de l'Ebro. Estos asentamientos habría amaneixito doncas entre lo [[490]] y l'anyo [[500]], asegurando tota la zona güegant con lo [[reino de los Suevos]], mientras las fuerzas visigodas adrezaban la suya actividat enta la Lusitania y la Betica.
 
En [[489]] [[Zenón]] cedió lo [[Imperio Román d'Occident]] a los [[ostrogodos]], que amenazaban lo [[Imperio Román d'Orient]], y mesmo li cedió lo títol churidico d'emperador.
142 556

ediciones

Menú de navegación