Diferencia entre revisiones de «Usuario:CORREU»

De Biquipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
CORREU (descutir | contrebucions)
Sin resumen de edición
CORREU (descutir | contrebucions)
Sin resumen de edición
 
Linia 1: Linia 1:
Hola
Hola


Soi de lo Baxo Martín e quiero emplegar este nick no més que pa charrar de temas de lo [[Baxo Aragón]], [[Ribera Baxa de l'Ebro]], [[Monegros]] e [[Cuencas Meneras]].
Soi de lo [[Baixo Martín]] y quiero fer servir este nick no més que pa charrar de temas de lo [[Baixo Aragón]], [[Ribera Baixa de l'Ebro]], [[Monegros]] y [[Cuencas Meneras]].


La razón d'emplegar este nick ye porque probiengo de qui clamaban ''Agüelo Correo'' u ''Tio Correo'' por lebar las cartas dende [[Chiprana]] ta [[Xatiel]] a prinzipios de lo sieglo XX. Como en aragonés encara li se diz a la profesión ''correu'', me fa goyo tener en la wikipedia aragonesa un nick en aragonés d'alcuerdo con una tradizión familiar.
La razón d'emplegar este nick ye porque proviengo de qui diciban ''Agüelo Correo'' u ''Tio Correo'' por levar las cartas dende [[Chiprana]] ta [[Exatiel]] a principios de lo sieglo XX. Como en aragonés encara li se diz a la profesión ''correu'', me fa goyo tener en la wikipedia aragonesa un nick en aragonés d'alcuerdo con una tradición familiar.


Pa temas més chenerals de d'atras zonas continaré estando lo mesmo de siempre.--[[Usuario:CORREU|CORREU]] 13:52 13 chn 2008 (UTC)
Pa temas més chenerals de d'atras zonas continaré estando lo mesmo de siempre.--[[Usuario:CORREU|CORREU]] 13:52 13 chn 2008 (UTC)

Zaguera versión d'o 09:10 2 feb 2011

Hola

Soi de lo Baixo Martín y quiero fer servir este nick no més que pa charrar de temas de lo Baixo Aragón, Ribera Baixa de l'Ebro, Monegros y Cuencas Meneras.

La razón d'emplegar este nick ye porque proviengo de qui diciban Agüelo Correo u Tio Correo por levar las cartas dende Chiprana ta Exatiel a principios de lo sieglo XX. Como en aragonés encara li se diz a la profesión correu, me fa goyo tener en la wikipedia aragonesa un nick en aragonés d'alcuerdo con una tradición familiar.

Pa temas més chenerals de d'atras zonas continaré estando lo mesmo de siempre.--CORREU 13:52 13 chn 2008 (UTC)