Escuela d'Incheniería y Arquitectura (Zaragoza)

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Iste articlo tracta sobre a Escuela d'Incheniería y Arquitectura de Zaragoza. ta atros emplegos se veiga Eina (desambigación).
Escuela d'Incheniería y Arquitectura
Escuela de Ingeniería y Arquitectura
Logo (provisional) d'a Escuela d'Incheniería y Arquitectura
Anvista de dos d'os edificios d'a Escuela d'Incheniería y Arquitectura
Anvista de dos d'os edificios d'a Escuela d'Incheniería y Arquitectura
Datos chenerals
Tipo Publica
Siglas EINA
Embotada
Lema '
Establimiento 2011
Fundador
Localización
Adreza C/. María de Luna, 50018
Ciudat Zaragoza
País Aragón
Estato
Coordenatas
Atras seus
Campus Campus Río Ebro
Datos academicos
Profesors
Estudiants 3.700
 • Bachillerato
 • Pregrau
 • Postgrau
 • Doctorato
 • Atros
Treballadors
Funcionarios
Administrativos
Mascota
Colors
 •Academicas
 •Esportivas
Administración
Rector
Vicerrector
Canciller
Vicecanciller
President
Director D. Rafael Bilbao Duñabeitia
Degán
'
Afiliacions Universidat de Zaragoza
Financiamiento
eina.unizar.es

A Escuela d'Incheniería y Arquitectura (en castellano Escuela de Ingeniería y Arquitectura), EINA, ye o centro d'a Universidat de Zaragoza a on que s'imparte l'amostranza d'as titulacions de grau, master y doctorau en as diferents brancas d'a Incheniería y de l'Arquitectura. A escuela fue establida en 2011, cuan fue creyada como producto d'a integración d'o Centro Politecnico Superior (CPS) y a Escuela Universitaria d'Incheniería Tecnica Industrial de Zaragoza (EUITIZ).

A escuela ye situata en o Campus Río Ebro d'a ciudat de Zaragoza y trestallata en tres edificios: Ada Byron, Torres Quevedo y Betancourt. En o Campus, situato en o districto de l'ACTUR y amán de Chuslivol, tamién se troban uno d'os edificios d'a Facultat d'Economía y Interpresa (edificio Lorenzo Normante, l'antiga Escuela Universitaria d'Estudios Interpresarials de Zaragoza) y bels institutos universitarios y d'investigación.

Historia[editar | modificar o codigo]

Interior de l'edificio Torres Quevedo

O día 14 d'abril de 2011, se publicó en o Boletín Oficial d'Aragón a Orden por a que s'autorizaba a supresión d'o Centro Politecnico Superior y a Escuela Universitaria d'Incheniería Tecnica Industrial de Zaragoza, creyando-se d'a suya integración a Escuela d'Incheniería y Arquitectura d'a Universidat de Zaragoza.[1] Provisionalment, o primer director d'a Escuela estió Enrique Masgrau Gómez, qui yera dica alavez o director d'o Centro Politecnico Superior, a qui succedió Rafael Bilbao Duñabeitia, primer director electo d'a EINA.[2]

Estudios[editar | modificar o codigo]

En a Escuela d'Incheniería y Arquitectura s'ofreixen os siguients estudios de grau, seguntes o Plan Bolonya:[3]

Amás d'as anteriors titulacions, a Escuela continó a impartición d'os títols que se trobaban en extinción en o Centro Politecnico Superior y en a EUITIZ:

Respective a os estudios oficials de postgrau, se i puet estudiar actualment ueito masters universitarios oficials:[4]

Antiparte, s'ofreixen cuantos estudios propios (masters, postgraus y diplomas d'especialización) estando continación d'a ofierta que se feba dende l'extincto Centro Politecnico Superior.

Referencias[editar | modificar o codigo]

  1. ORDEN de 6 de abril de 2011, del Consejero de Ciencia, Tecnología y Universidad, por la que se publica el Acuerdo de 5 de abril de 2011, del Gobierno de Aragón, por el que se autoriza la creación de la Escuela de Ingeniería y Arquitectura [...]
  2. Elegido el director de Ingeniería. Articlo en El Periódico de Aragón, 29/06/2011.
  3. Lista d'estudios de Grau en a EINA
  4. Lista d'estudios de Máster en a EINA