Emirates Mars Mission

De Biquipedia
Ir a la navegación Ir a la búsqueda
Emirates Mars Mission
Datos chenerals
Aplicación Sonda espacial
Operadors Flag of the United Arab Emirates.svg UAESA
Lanzamiento 19 de chulio de 2020
Lanzador H-IIA
Vida útil 2 anyadas
Destín Marte
Especificacions tecnicas
Masa 1350 kg
Grandarias Largaria 2,9 m
Diametro 2,3 m
Potencia 1.800 W

A Emirates Mars Mission (en arabe: مشروع الإمارات لإستكشاف المريخ) ye una misión d'exploración espacial enta Marte, que lanzó l'orbitador Hope (en arabe: مسبار الأمل‎, Al Amal, en aragonés: asperanza) o 19 de chulio de 2020 a las 21:58:14 UTC.[1]

Estió construiu por o Centro Espacial Mohammed bin Rashid, l'Achencia Espacial d'os Emiratos Arabes Unitos, asinas como por a Universidat de Colorado Boulder, a Universidat Estatal d'Arizona y a Universidat de California, Berkeley.

A sonda estudiará os ciclos climaticos diarios y estacionals, os eventos climaticos en l'atmosfera inferior, como que as tronadas de polvo, y cómo vareya o clima en as diferents rechions de Marte. Intentará responder a las preguntas scientificas de por qué l'atmosfera marciana ye perdendo hidrocheno y oxicheno en l'espacio y a razón dezaga d'os drasticos cambeos climaticos de Marte.

A misión ye estando levada a cabo por un equipo d'incheniers emiratíes en colaboración con institucions d'investigación extrancheras, y ye una contribución a una economía basada en o conoixencia en os Emiratos Arabes Unitos. S'aspera que Hope plegue enta Marte en febrero de 2021.

Referencias[editar | modificar o codigo]