Carmen Castán

De Biquipedia
(Reendrezau dende Carmen Castán Saura)
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Carmen Castán Saura
La escritora Carmen Castán
La escritora Carmen Castán
Información personal
Naixida o: 1954
Naixida de: Gabás (Ribagorza)
Ocupación: Filologa

Carmen Castán Saura, (Gabás -Ribagorza-, 1954) ye una escritora y mayestra d'aragonés licenciata en Filolochía Hispanica por a Universidat de Zaragoza y miembro d'o Consello d'a Fabla Aragonesa.

Ha escrito bels articlos como Una experiencia didáctica: la enseñanza del patués para adultos. Breve recorrido por el patués escrito (1996), Siete cuentos benasqueses: un mundo mágico y ancestral (1998) u Chen que charra l'aragonés benasqués en Benás en 1997 (1998).

Escritora en prosa, ye autora d'as novelas La descordada bida de Sinforosa Sastre u Cuan l'odio esbatega pe'l aire (as dos obtenioron o Premio Arnal Cavero, y atras obras literarias curtas como L'aigua roya, La uló de la eschelagra, El sielo ye coma la musica (Premio Bila de Benás en 2000) u El sueño de las tres llunas, La coba interior y El espiello, (as tres Premio Lo Grau en 1989, 1990 y en 1997).


Predecesor:
Chusé Raúl Usón (en 1995)
Premio Arnal Cavero.
1997
Succesor:
Chabier Tomás Arias
Predecesor:
José Antonio Saura Rami
Premio Arnal Cavero.
2002
Succesor:
Fernando Romanos Hernando (en 2005)