Cantera d'el Lugar

De Biquipedia
(Reendrezau dende Cantera del Lugar)
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Cantera d'el Lugar
Cantera del Lugar
Situación
Situación Berche (Teruel)
Latitut
Lonchitut
Vértiz cheodesico
Cheografía
Cordelera Sistema Iberico
Sierra Sierra de Caballos
Macizo
Altaria 971 m
Alpinismo
Primera puyada
Ruta mas fácil Dende Berche
Mapa

A Cantera d'el Lugar (en castellano Cantera del Lugar) ye un mont de 971 metros d'altaria situau en a provincia de Teruel, en sierra de Caballos.

En a suya cima se troba un vértiz cheodesico (968 m).

Toponimia[editar | modificar o codigo]

L'oronimo Cantera d'el Lugar presenta un primer formant cantera que se torna a trobar en atras zonas d'a provincia de Teruel y no necesariament significa "pedrera". En Puertomingalbo a palabra cantera s'emplega pa decir "mont" con o sentiu de terreno que no se puede treballar agricolament, u tamién especificament como dende a on que s'observa o terreno, o que enlaza con o significau aragonés de cantera como marguin u canto de plataforma.[1] En ansotano se documenta un significau de cantera como "ladera".[2]

Referencias[editar | modificar o codigo]

  1. (es) José Castillo Gil: La toponimia oral de las elevaciones macizas de Puertomingalvo (Gúdar-Javalambre, Aragón) y su rotulación con genéricos postizos a partir del siglo XX. Publicau en Onomàstica. Anuari de la Societat d Onomàstica, nº 2, 2016.
  2. (es) Miguel Ánchel Barcos, El Aragonés Ansotano: estudio lingüístico de Ansó y Fago; Gara d'Edizions. Zaragoza, 2007, p 183.

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]