Union Mundial pro Interlingua

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

A Union Mundial pro Interlingua (Unión Mundial ta Interlingua) (UMI) ye una entidat sin fins de lucro que se dedica a promover a conoixencia y l'uso d'interlingua en o mundo. A UMI fue fundada o 28 de chulio de 1955. Ye una institución ta a cooperación por o que concierne a la promoción de l'uso d'Interlingua t'a comunicación internacional en situacions adecuadas, a información sobre ista luenga, a edición de manuals, diccionarios y atras publicacions d'Interlingua.

A UMI tiene miembros, representants y representacions en cinco continentes. Un consello executivo con un president, un secretario cheneral, un vicesecretario y un administrador s'encarga d'as actividaz cutianas d'o UMI. Un consello cheneral con a lo sumo dos representants de cada país, en o cual i hai una representación nacional de Interlingua.

A UMI edita una revista, Panorama in Interlingua, con informacions internacionals en interlingua ta un publico global: periodismo, noticias, entrevistas, criticas de libros.

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]