Sulechów

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Sulechów
Localidat de Polonia
Bandera Escudo d'armas
Casa lugar de Sulechów.
Estau
 • Voivodato
 • Municipio
 Polonia
Lubusz
Gmina Sulechów
Superficie 6.88 km²
Población
 • Total

16063 hab. (2021)
Codigo postal 66-100
Coordenadas
Sulechów ubicada en Polonia
Sulechów
Sulechów
Sulechów en Polonia
Web oficial

Sulechów ye un lugar de Polonia, en o Voivodato de Lubusz y en o condau de Zielona Góra. Ye a seu d'a comuna (gmina) de Sulechów. A suya población ye de 16.925 habitants en 2019.

Historia[editar | modificar o codigo]

A redolada de Sulechow fue conquiesta por o duque Mieszko I de Polonia y dende 1138 estió part d'o Ducau de Silesia.

A primera mención ye de 1319 cuan o Markgraf Waldemar de Ascania heba conquiesto Sulechów pa Brandenburg. Waldemar manimenos morió ixe mesmo anyo, y o lugar pasó de nuevo a mans d'o ducau de Głogów.

En 1482 o duque Jan II o Loco a la fin habió de ceder Sulechów chunto con o lugar vecín de Krosno a Brandenburg baixo o elector Albert III Achilles. Una part d'o distrito de Neumark dende 1537, Züllichau dende 1815 perteneixió a la provincia prusiana de Brandenburg. En 1945 pasó a depender de Polonia con l'aplicación de lo tractau de Potsdam, que establiba a linia Oder-Neisse.

Personalidaz naixidas de Sulechów[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]