Rechión de Granada

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Rechión de Granada en España.

Granada[1], Rechión de Granada, Alta Andalucía o Andalucía Oriental (Región de Granada, Alta Andalucía o Andalucía Oriental en castellano) ye una rechion historica situada en a Comunidat Autonoma d'Andalucía a lo sudeste d'Espanya. Muga a lo norte con Castiella-La Mancha (provincias de Albacete y Ciudat Reyal); a lo ueste, con Andalucía (provincias de Cádiz, Sevilla y Cordoba); a l'este, con Murcia.

Se divide en 4 provincias que formoron o reino de Granada y o reino de Chaén (provincia d'Almería, provincia de Granada, provincia de Málaga y provincia de Chaén). A capital ye Granada. A vegadas se i inclui Melilla.

A suya población ye de 3.938.487 (2011) en una superficie de 42.102 km² con una densidat de población de 93,55 hab/km².

Ver[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]

  1. Lacomba Abellán, Juan Antonio. "Regionalismo, regeneracionismo y organización regional del estado: los planteamientos de J. Sánchez de Toca". Revista de Estudios Regionales. ISSN 0213-7585. Nº 51. 1998. Págs. 229-254.
Iste articlo ye un borrador. Enamplando-lo aduyarás a amillorar a Biquipedia.