Musica pop

De Biquipedia
(Reendrezau dende Mosica pop)
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Pop
Orichens musicals: Rock and roll, Jazz, Doo wop, Folk, Dance
Orichens culturals: Meyatos d'os anyos 1950 en o Reino Uniu y os Estaus Unius
Instrumentos comuns: Guitarra, baixo y batería, teclato, caixa de ritmos
Popularidat: Alta en tot o mundo dende os anyos 1960


A musica pop ye un chenero musical que se desembolicó como una alternativa mas suave primero a o rock and roll y dimpués a la musica rock. Se orienta a sobén a un publico muit amplo, con una finalidat comercial y se contraposa, en primeras, a la musica considerata clasica.

Michael Jackson, o "rei d'o pop"

No tien un estilo guaire definito, pero la caracteriza una melodía simpla, fácil de remerar y con diferents estratechias ta trucar o ficacio d'o publico, entre ellas las d'una atractiva escenificación aon no i acostumbra a mancar l'uso de l'atractivo sexual.

Amás de The Beatles, se pueden considerar como representants d'o pop, entre muitos atros, a: Elton John, ABBA, Michael Jackson, Madonna, Juanes, Shakira, Justin Timberlike, Christina Aguilera, Carlos Vives y Britney Spears.

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]