Monegros Desert Festival

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Monegros Desert Festival
Vista cheneral
Vista cheneral
Información cheneral
Localización Desierto d'os Monegros, Uesca
N.º d'edicions 15
Calendata 18 de chulio de 2009
Cheneros musicals Musica electronica
Organizador Enter Group
Pachina web Pachina oficial

O Monegros Desert Festival (nombre en anglés, en aragonés Festival d'o Desierto d'os Monegros) ye un festival de musica electronica que se celebra en o desierto d'os Monegros en a provincia de Uesca entre as poblacions de Candasnos y Fraga.

Historia[editar | modificar o codigo]

Sol en os Monegros

O festival que prencipió como una reunión d'os clients habituals d'o club Florida 135, se celebro por primera vegata en 1994 y hue en día s'ha convertito en en un d'os eventos mas importants d'a cultura electronica europea. Con una afluencia meyana en as zagueras edicions de 40.000 personas, ye un evento positivo ta tota a rechión incluyindo-ie ciudaz como Leida, Zaragoza u Uesca y mas que mas ta as poblacions d'a redolada.

Organizato por a productora Enter Group, con seu en Barcelona, propiedat d'a familia Arnau, o festival se centra en ofreixer a os artistas de musica electronica que trunfan en tot o mundo y a bels artistas de hip-hop y rap internacional.

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]