Incheniería informatica

De Biquipedia
(Reendrezau dende Incheniería Informatica)
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

A incheniería informatica ye una branca d'a incheniería que pende en l'aplicación d'a tecnolochía a la construcción d'equipes capables de procesar y almadacenar a información de traza automatica. A incheniería informatica se basa fisicament en l'actualidat en a tecnolochía electronica ta lo tarabidau fisico d'os suyos procesos, en particular en a integración de cientos de mils u millons de transistors en cercuitos lochicos. O conchunto de dispositivos fisicos capables de complir as funcions d'a incheniería informatica se clama hardware.

A incheniería informatica s'ocupa d'a cheneración de programas a traviés de mils u millons de sentencias lochicas que complementan a los dispositivos fisicos ta ofrir a utilidat enantada por os usuarios, permitindo d'espleitiar as suyas capacidaz de calculo, almadacenamiento y proceso.