Documento

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

Un documento ye un soporte fisico u virtual disenyau y creyau especificament pa contener información y en cheneral tamién pa comunicar-la. Un documento puet contener información en forma de representación simbolica, esquematica u sensorial. En luengache corrient se fa referencia a los documentos que se presentan en papel en forma d'escritura, pero en sentito amplo se pueden presentar en soportes tan diversos como permita a tecnolochía y podemos tener documentos fonograficos, videograficos u en pachinas web. L'aparición d'a escriptura, y por tanto de documentos escritos, marca pa a historiografía o punto d'inflexión entre a prehistoria y a historia.

Por documento s'entiende tot o que ye portador de significau, independientment d'o medio on s'haiga rechistrau. Cualsiquier soporte material que contienga información escrita, fixada, rechistrada y gravada, ecetra.; o conchunto formau por o contenedor y o conteniu, con l'obchectivo de conservar y transmitir a mencionada información estendillando-se en o espacio y o tiempo.