Aleixo IV Ánchel

De Biquipedia
(Reendrezau dende Alexo IV Ánchel)
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Aleixo IV Ánchel
Emperador de l'Imperio Bizantín


1203 - 1204
Predecesor Aleixo III Ánchel
Succesor Nicolau Kanabos

Naixencia Arredol de 1182
Muerte 8 de febrero de 1204
Dinastía Dinastía d'os Ánchels
Pai Isac II Ánchel
Mai Irene

Aleixo IV ye naixito arredol de l'anyo 1182 y morió o 8 de febrero de 1204. Estió Emperador de l'Imperio Bizantín dende 1203 dica 1204 chunto con su padre Isac II Ánchel.

En a "Cronica de Morea" comentan que se refuchió en o Sacro Imperio Romano Chermanico y que con l'aduya d'os cruzatos plegó a emperador y liberó a su padre. Tamién comentan como murió:

Et los griegos, como aquellos qui mal voluntes sallian de lures casas & mal voluntes pagauan la moneda, se concordaron con el dicho Marzoflo, & de mano armada fueron al palacio del emperador & mataron el emperador Quir Saqui & su fiyo el emperador iouen qui era nieto del emperador de Alamanya sobre dicho. Et muertos los emperadores padre & fiio, fizieron el dicho Marzoflo emperador de los Griegos


Predecesor:
Aleixo III Ánchel
Emperador de l'Imperio Bizantín
1203 - 1204
Succesor:
Nicolau Kanabos